חיבוק של אהבה לאחינו שבחו"ל

הרב שמואל אליהו מזכיר כי מגיפת הקורונה לא פסקה, במיוחד בחו"ל, וקורא לתמוך ביהודים המתגוררים שם. "עכשיו הזמן לעודד ולחזק".

דוד ול"ך
ראש חודש סיון הוא היום שאנחנו עמדנו מול הר סיני כאיש אחד בלב אחד. אחינו בחו"ל נמצאים במצוקה גדולה. מצווה לחזק אותם בשעה הקשה הזו. שלא נתבלבל, בארץ יש הקלות בסגר אבל בחו"ל בתי הלוויות עדיין מלאים. 
מאות אלפים איבדו את קרוביהם בקורנה שעדיין מתפשטת בארה"ב, צרפת, אנגליה, ספרד, דרום ומרכז אמריקה ועוד.  בתי החולים מלאים ולא יודעים מה ילד יום. כל זאת מלבד מאות האלפים שאיבדו את עבודתם ומקום פרנסתם. 
אנחנו חייבים לזכור כי לא היתה שעה שבה אחינו מהתפוצות לא עזרו למדינת ישראל. אין ישיבה שלא נבנתה בעזרתם. אין יחידה צבאית שלא טופחה על ידם. בכל גמ"ח, בית ספר, אולפנה, ישוב תמצא את התרומות שלהם. בכל בית חולים או אוניברסיטה.
מה לעשות? 
חכמינו אומרים שמילה טובה יותר חזקה מממון. (ב"ב ט.). ומילה טובה אפשר לשלוח גם דרך טלפון או סרטון. אפשר גם להכין רשימה של משפחה או חברים בחו"ל. לכתוב להם משהו בעברית או בשפה שלהם. 
מישהו סיפר לי שארגן להם תפילה ושלח סרטון למשפחתו. הם העבירו את הסרטון לכל בני הקהילה שלהם שבכו מהתרגשות. אין ספק שתוכלו לייצר עוד ועוד רעיונות ופעילויות של אחדות אהבה.  עכשיו היא השעה, אל תחמיצו אותה. עכשיו הזמן לעודד ולחזק.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il