שבת "וראה בטוב ירושלים" עם הרב אורי שרקי ואתר ישיבה

הצטרפו אלינו לשבת של אחדות התחזקות ושמחה בשבת פרשת בלק במלון עץ הזית בירושלים עם הרב אורי שרקי ואתר ישיבה!

מלון עץ הזית
שבת "וראה בטוב ירושלים" עם הרב אורי שרקי שליט"א ואתר ישיבה. שבת פרשת בלק, במלון עץ הזית המפואר בירושלים. שבת מלאה תוכן עם תפילות מרוממות ושיחות ממיטב הרבנים. הרב אורי שרקי והרב עזרא כהן יעבירו שיעורים מרתקים ומלאי תוכן לכל מהלך השבת, לקבלת חוסן אל מול המאורעות שפוקדים את עם ישראל בתקופה האחרונה. אז הצטרפו אלינו לשבת של אחדות התחזקות ושמחה במלון עץ הזית בירושלים! 

מתי מתקיימת השבת?

שבת פרשת בלק י"ב תמוז תשפ"ג, 30 ביוני 2023.

פרטי האירוח:

 פנסיון מלא עם היפוך ארוחות: 3 סעודות שבת - ליל שבת בשרי , בוקר בשרי, וסעודה שלישית פרווה. (ישנה אפשרות לחצי פנסיון למעוניינים) 

כשרות:

כשרות המלון רבנות ירושלים. עוף מחפוד, בשר חלק (רבנות ראשית או מחפוד), בישול יהודי, חומרי גלם בד"צים שונים.

מה בתוכנית?

במהלך השבת יתקיימו הרצאות ושיעורים מרתקים ומרוממים על מאורעות התקופה. מלון עץ הזית  ממוקם בשכונת המושבה האמריקאית, קרוב לעיר העתיקה ולרבים מן המקומות הקדושים של העיר ירושלים. את השבת נקבל ביחד ברוב עם בכותל המערבי בשירה מרומממת ובשמחה גדולה.
המלון בעל שירות מעולה, עם אווירה חמה ומכניסת אורחים והוא אחד מבין בתי המלונות היפים בירושלים.  האגדה מספרת שבמקום בו שוכן המלון עמד עץ זית עתיק יומין בצלו נחו עולי הרגל לפני כניסתם לבית המקדש בירושלים. מיקום המלון מאשש את האגדה. העיר העתיקה על תועפות אתריה נמצאת כפסע מהמלון.
הנחות מיוחדות לחברי ארגון המורים על חשבון הסבסוד השנתי ובכרטיס תמורה.
אז הירשמו עכשיו!
079-5158555
לא יכולים להגיע לשבת הזאת? אתר ישיבה מארגן לכם שבת נוספת, שבת תשובה עם הרב חגי לונדין!

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il